Det norske Blenderforumet.
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Det norske Blenderforumet.

Norsk Blender forum, for norske brukere av Blender
 
IndeksPortaleSøkLatest imagesBli MedlemLogg Inn

 

 blender.org user links

Go down 
2 posters
AvInnlegg
K.A.Byggjordet




Antall Innlegg : 150
Age : 46
Localisation : Oslo
Registration date : 02.03.2007

blender.org user links Empty
PosteTema: blender.org user links   blender.org user links Icon_minitimeMan Mar 19, 2007 1:40 am

Nå har jeg lagt in en link til blender user links på http://www.blender.org/community/user-community/ Dette etter forslag fra Bart som drifter blendernation.com. For å få linken opp å gå så tar det ca 1 til 2 uker. I mellomtiden bør vi lage en logo ettersom jeg skrev at jeg ønsket å bli kontaktet på et senere tidspunkt.

"If you choose to upload an image "Later and be contacted" it is requested that you have a 120x66 pixel image available for sending when you are contacted. This will aid in getting your site updated promptly."

Det var dette jeg fikk beskjed om. Nå vet jeg ikke om det er noen som har liggende et forslag til logo da. Det trenger ikke å vere laget i Blender. vanlig paint eller noe slikt går også an. Eller bare en håndtegning som er scannet inn og gjort noe med. Etersom jeg er dritt på tegne programmer, (venstre hendt og mangel av en tablet med penn, ikke har jeg en scanner heller.) så lurte jeg på om noen har et forslag.

Tidsfristen er ikke lang men kunne lkagt ut noen forslag til logo som vi kan stemme over de neste par dagene. Nå har jeg ikke mail adressa til alle medlemene her men det kunne vert en ide å sendt ut en community mail angående denne saken for å få gjort den logoen fortest mulig. eller legge fram forslag til logo. Jeg skal prøve på noe i løpet av disse nermeste dagene. mulig få det scannet hos min bror når jeg skal dit på mandag 19/3. Kan desverre ikke love noe.

Med vennlig hilsen Tobak30
Til Toppen Go down
Admin
Admin



Antall Innlegg : 170
Registration date : 07.02.2007

blender.org user links Empty
PosteTema: Re: blender.org user links   blender.org user links Icon_minitimeMan Mar 19, 2007 11:18 pm

Jeg skal se om jeg kan få sendt ut mail, jeg er enda ikke helt stø på adm systemet her. Jeg lager en konkuranse om Logo i konkuransedelen hvor alle kan legge ut deres forslag.
Til Toppen Go down
https://blender.editboard.com
 
blender.org user links
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Retopo links.
» Hvem som eier blender.no
» to bilder jeg har laget i blender.

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Det norske Blenderforumet. :: Generelt :: Generelt-
Gå Til: