Det norske Blenderforumet.
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Det norske Blenderforumet.

Norsk Blender forum, for norske brukere av Blender
 
IndeksPortaleSøkLatest imagesBli MedlemLogg Inn

 

 Logokonkuranse

Go down 
5 posters

hvilken logo skal vi ha
tobak sin?
Logokonkuranse Vote_lcap0%Logokonkuranse Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Marsan sin, den med sort bakgrunn?
Logokonkuranse Vote_lcap50%Logokonkuranse Vote_rcap
 50% [ 2 ]
Marsan sin, de første han la ut?
Logokonkuranse Vote_lcap0%Logokonkuranse Vote_rcap
 0% [ 0 ]
VolantKnave sin?
Logokonkuranse Vote_lcap50%Logokonkuranse Vote_rcap
 50% [ 2 ]
Antall stemmer : 4
 

AvInnlegg
Admin
Admin



Antall Innlegg : 170
Registration date : 07.02.2007

Logokonkuranse Empty
PosteTema: Logokonkuranse   Logokonkuranse Icon_minitimeMan Mar 19, 2007 11:26 pm

Tobak 30 har kontaktet blender.org angående dette forumet i et forsøk på å verve flere brukere. I denne sammenhengen har vi bruk for en logo, derfor starter jeg denne konkuransen hvor man kan stemme på forslagene vi får inn. logoen må ikke være laget i blender, men det hadde vert kult, og bildet kan ikke være større enn 120x66 pixel, og det er viktig at vi får gjort dette raskest mulig.


Sist endret av den Tir Mai 15, 2007 11:06 pm, endret 1 gang
Til Toppen Go down
https://blender.editboard.com
K.A.Byggjordet




Antall Innlegg : 150
Age : 46
Localisation : Oslo
Registration date : 02.03.2007

Logokonkuranse Empty
PosteTema: Utkast til blender logo   Logokonkuranse Icon_minitimeTor Mar 22, 2007 12:09 am

Jeg har laget en liten blenderlogo som sikkert kan gjøres noe bedre. Men dette er en start. Har bare modelert og skal legge på materiale og lage bedre lys etterhvert. Kanskje også en annen kamera vinkel.

Logokonkuranse Blende10


Den er ganske enkel og bør vel forbli ganske enkel ettersom formatet er så lite.
Til Toppen Go down
K.A.Byggjordet




Antall Innlegg : 150
Age : 46
Localisation : Oslo
Registration date : 02.03.2007

Logokonkuranse Empty
PosteTema: Blenderlogo test 2.   Logokonkuranse Icon_minitimeTor Mar 22, 2007 2:30 pm

Her er den samme logoen. har bare lagt på materiale og texture laggt til 4 lys. 3 lamper og et area lys. Forandret kamera vinkel.

Logokonkuranse Blende11
Til Toppen Go down
K.A.Byggjordet




Antall Innlegg : 150
Age : 46
Localisation : Oslo
Registration date : 02.03.2007

Logokonkuranse Empty
PosteTema: Re: Logokonkuranse   Logokonkuranse Icon_minitimeMan Apr 23, 2007 12:58 am

Er det ingen som har noen formeninger eller innputt? Og er det ingen andre som er intressert i å lage logoer? Ikke vondt ment.
Til Toppen Go down
Admin
Admin



Antall Innlegg : 170
Registration date : 07.02.2007

Logokonkuranse Empty
PosteTema: Re: Logokonkuranse   Logokonkuranse Icon_minitimeMan Apr 23, 2007 4:03 pm

Jeg lagde et forslag en eller annen gang, men husker ikke hvor jeg har gjort av den, skal laste den opp så fort jeg finner...har du fått svar fra BF enda?
Til Toppen Go down
https://blender.editboard.com
K.A.Byggjordet




Antall Innlegg : 150
Age : 46
Localisation : Oslo
Registration date : 02.03.2007

Logokonkuranse Empty
PosteTema: Re: Logokonkuranse   Logokonkuranse Icon_minitimeMan Apr 23, 2007 5:00 pm

Har enda ikkje fått noko svar fra BF. De er visst lit treige med det derre.
Til Toppen Go down
Marsan

Marsan


Antall Innlegg : 88
Age : 40
Localisation : Trondheim
Registration date : 09.05.2007

Logokonkuranse Empty
PosteTema: Re: Logokonkuranse   Logokonkuranse Icon_minitimeTir Mai 15, 2007 3:47 pm

tobak30 skrev:
Er det ingen som har noen formeninger eller innputt? Og er det ingen andre som er intressert i å lage logoer? Ikke vondt ment.

Jeg har ikke sett denne delen av forumet før nå. Grei nok logo men prøv med subsurf kanskje?
Til Toppen Go down
Marsan

Marsan


Antall Innlegg : 88
Age : 40
Localisation : Trondheim
Registration date : 09.05.2007

Logokonkuranse Empty
PosteTema: Re: Logokonkuranse   Logokonkuranse Icon_minitimeTir Mai 15, 2007 5:25 pm

Mine forslag:

Logokonkuranse Marsan_dnbf

Logokonkuranse Marsan_dnbf_2
Til Toppen Go down
Marsan

Marsan


Antall Innlegg : 88
Age : 40
Localisation : Trondheim
Registration date : 09.05.2007

Logokonkuranse Empty
PosteTema: Re: Logokonkuranse   Logokonkuranse Icon_minitimeTir Mai 15, 2007 6:45 pm

Lekte meg litt:

Logokonkuranse Marsan_dnbf_3_1
Til Toppen Go down
Admin
Admin



Antall Innlegg : 170
Registration date : 07.02.2007

Logokonkuranse Empty
PosteTema: Re: Logokonkuranse   Logokonkuranse Icon_minitimeTir Mai 15, 2007 6:47 pm

prøv med sort bakgrunn
Til Toppen Go down
https://blender.editboard.com
K.A.Byggjordet




Antall Innlegg : 150
Age : 46
Localisation : Oslo
Registration date : 02.03.2007

Logokonkuranse Empty
PosteTema: Re: Logokonkuranse   Logokonkuranse Icon_minitimeTir Mai 15, 2007 9:08 pm

Veldig kul ting. må vel få opp kontrasten mellom bokstavene og teksten. Slik at det blir lettere å lese som et icon.
Til Toppen Go down
Admin
Admin



Antall Innlegg : 170
Registration date : 07.02.2007

Logokonkuranse Empty
PosteTema: Re: Logokonkuranse   Logokonkuranse Icon_minitimeTir Mai 15, 2007 9:11 pm

øke kontrast mellom bokstaver og tekst? hva mener du? det jeg tenker med sort bakgrunn er at det på en måte ville bli stilig med sølvfargede bokstaver i kontrast mot det sorte.
Til Toppen Go down
https://blender.editboard.com
Marsan

Marsan


Antall Innlegg : 88
Age : 40
Localisation : Trondheim
Registration date : 09.05.2007

Logokonkuranse Empty
PosteTema: Re: Logokonkuranse   Logokonkuranse Icon_minitimeTir Mai 15, 2007 10:28 pm

Lekt meg litt mer:

Logokonkuranse Marsan_dnbf4
Til Toppen Go down
Admin
Admin



Antall Innlegg : 170
Registration date : 07.02.2007

Logokonkuranse Empty
PosteTema: Re: Logokonkuranse   Logokonkuranse Icon_minitimeTir Mai 15, 2007 10:57 pm

der har du med glow nodene også...stilige saker.
Til Toppen Go down
https://blender.editboard.com
VolantKnave




Antall Innlegg : 6
Registration date : 11.05.2007

Logokonkuranse Empty
PosteTema: Re: Logokonkuranse   Logokonkuranse Icon_minitimeTir Mai 15, 2007 11:02 pm

Veldig kjapt forslag:

Logokonkuranse Nbf
Til Toppen Go down
Admin
Admin



Antall Innlegg : 170
Registration date : 07.02.2007

Logokonkuranse Empty
PosteTema: Re: Logokonkuranse   Logokonkuranse Icon_minitimeTir Mai 15, 2007 11:08 pm

herved erklæres avstemmningen for åpnet, man kan fortsatt legge til forslag, og de vil bli oppdatert i avstemningen så fort som mulig...tobak, hvordan går det med kontakten med blender.org?
Til Toppen Go down
https://blender.editboard.com
K.A.Byggjordet




Antall Innlegg : 150
Age : 46
Localisation : Oslo
Registration date : 02.03.2007

Logokonkuranse Empty
PosteTema: Re: Logokonkuranse   Logokonkuranse Icon_minitimeTor Jun 07, 2007 11:35 pm

Jeg føler at jeg ikke kan stemme på mitt eget selv om jeg personlig syns det er finest. Så jeg lot stemmen min gå til en annen jeg. Den som hadde det nest peneste forslaget etter det jeg syns.
Til Toppen Go down
Admin
Admin



Antall Innlegg : 170
Registration date : 07.02.2007

Logokonkuranse Empty
PosteTema: Re: Logokonkuranse   Logokonkuranse Icon_minitimeFre Jun 08, 2007 2:13 am

du vet at det er så få som har stemt at alle med omløp i hodet av de som har stemt...eller fulgt med på når det har blitt stemt vil kunne se hvem du stemte på veldig enkelt, men ettersom dette er et hemmelig valg skal jeg la være å si hvem det var du stemte på elephant
Til Toppen Go down
https://blender.editboard.com
K.A.Byggjordet




Antall Innlegg : 150
Age : 46
Localisation : Oslo
Registration date : 02.03.2007

Logokonkuranse Empty
PosteTema: Re: Logokonkuranse   Logokonkuranse Icon_minitimeFre Jun 08, 2007 1:47 pm

Hemmelig shmemmelig. At det skal være så mye hysj hysj bryr jeg meg ikke noe særlig om.... Det er så få her at enhver avstemning blir vanskelig å hemmeligholde.
Til Toppen Go down
Admin
Admin



Antall Innlegg : 170
Registration date : 07.02.2007

Logokonkuranse Empty
PosteTema: Re: Logokonkuranse   Logokonkuranse Icon_minitimeFre Jun 08, 2007 2:16 pm

Det med hemmelig avstemming er egentlig bare tull ja.
Til Toppen Go down
https://blender.editboard.com
tommyhev




Antall Innlegg : 5
Registration date : 12.07.2007

Logokonkuranse Empty
PosteTema: Re: Logokonkuranse   Logokonkuranse Icon_minitimeFre Jul 13, 2007 9:13 pm

ble det aldri avklart dette?
Til Toppen Go down
Admin
Admin



Antall Innlegg : 170
Registration date : 07.02.2007

Logokonkuranse Empty
PosteTema: Re: Logokonkuranse   Logokonkuranse Icon_minitimeFre Jul 13, 2007 9:55 pm

hadde vært kult om flere en 3 personer stemte, men jeg tror ikke vi kommer til å gjøre noe særlig med logoen før vi får opp web-siden, uansett.
det jeg vet nå er at logoen uansett kommer til å bli brukt på forskjellige måter i forskjellige sammenhenger, til reklame, linker, cred, web-sider, filmer ol...
Til Toppen Go down
https://blender.editboard.com
tommyhev




Antall Innlegg : 5
Registration date : 12.07.2007

Logokonkuranse Empty
PosteTema: Re: Logokonkuranse   Logokonkuranse Icon_minitimeLør Jul 14, 2007 2:09 am

Bare gi en lyd hvis dere trenger hjelp med photoshop eller noe.. har et par års erfaring der.. vet ikke hva dere har.. Smile
Til Toppen Go down
Sponsored content





Logokonkuranse Empty
PosteTema: Re: Logokonkuranse   Logokonkuranse Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Logokonkuranse
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Logokonkuranse

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Det norske Blenderforumet. :: Konkuranser :: Konkuranser generelt-
Gå Til: