Det norske Blenderforumet.
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Det norske Blenderforumet.

Norsk Blender forum, for norske brukere av Blender
 
IndeksPortaleSøkLatest imagesBli MedlemLogg Inn

 

 Storyboard

Go down 
4 posters
Gå til side : Previous  1, 2
AvInnlegg
Admin
Admin



Antall Innlegg : 170
Registration date : 07.02.2007

Storyboard - Page 2 Empty
PosteTema: Storyboard   Storyboard - Page 2 Icon_minitimeTor Aug 16, 2007 8:21 pm

Hei, ettersom det virker som om ingen her har noe serlig lyst til å lage storyboard(si i fra hvis jeg tar feil) synes jeg vi skal legge ut poster på diverse tegneforum...hvis det finnes på norsk...hvis ikke tar vi og oversetter manuset til engelsk og poster på utenlandske...I allefall synes jeg vi bør komme i gang etter sommerferien, og få gjort noe utover høsten...
Til Toppen Go down
https://blender.editboard.com
K.A.Byggjordet




Antall Innlegg : 150
Age : 46
Localisation : Oslo
Registration date : 02.03.2007

Storyboard - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Storyboard   Storyboard - Page 2 Icon_minitimeFre Aug 17, 2007 12:26 pm

Eg kunne gjere ein enkel storyboard da. Men da eg ikkje har scanner er det litt vanskeleg å få posta det rett på nett. og 2d tegning med mus er eg rævva på. Det hadde vorre fint å møte noen av de involverte i dette prosjektet. ettersom Admin er den som er nærmest. Nesten i nabolaget for å si det slik. Så hadde det vorre ein ide å møtes for ein menings utveksling for å bestemme nærmere korleis prosjektet skal gå videre. Dette kommer til ein viss grad til å ekskludere andre personer da. Men dette kan oppdateres gjennom poster eller gjennom chatte seanser der ein kommenterer eventuellle forandringer eller oppdateringer til filmen. Har alltid syns at det å kunne møte personer for ein meningsutveksling kan være mye mer givende enn å poste eller chatte over internett.
Til Toppen Go down
 
Storyboard
Til Toppen 
Side 2 av 2Gå til side : Previous  1, 2

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Det norske Blenderforumet. :: Animasjonsfilmen :: Manus og forberedelser-
Gå Til: