Det norske Blenderforumet.
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Det norske Blenderforumet.

Norsk Blender forum, for norske brukere av Blender
 
IndeksPortaleSøkLatest imagesBli MedlemLogg Inn

 

 Bøker

Go down 
AvInnlegg
Admin
Admin



Antall Innlegg : 170
Registration date : 07.02.2007

Bøker Empty
PosteTema: Bøker   Bøker Icon_minitimeFre Jul 13, 2007 12:47 pm

halla folka...
nå er jeg tilbake fra london, og i london hadde de selvfølgelig blenderbøker, og andre bøker om animasjon og film... så jeg kjøpte disse bøkene som kan være av interesse for dette forumet, og filmen(e) vi lager her.

Introducing Character Animation With Blender... kjempe bok, som vi snakka om å skaffe, utrolig bra det jeg har lest så langt...

Film Directing Fundamentals..har ikke direkte med blender å gjøren, men blender er bare et verktøy for å lagen en god film, dette er resten.

Screenwriting 101...som jeg sa over...

i tillegg har jeg bestilt aardmans Cracking Animation, fordi den inneholder masse walkcycles ol, og fordi jeg driver en del med stop-mo også...fra før av hadde jeg tha complete animation course, en bok jeg anbefaler for å få et godt overblikk over de forskjellige formene for animasjon, og hvordan man skal lage sine egene animasjoner i allt annet en cg, der står det bare en del basic om hvordan det fungerer, så må man selv gå dypere inn i den programvaren man bruker, for å si det sånn, cg er ikke piece of cake.

hvs noen av dere vurderer å kjøpe noen av disse bøkene, eller ønsker info fra dem er det bare å spørre i vei.

mvh
Bjørn
Til Toppen Go down
https://blender.editboard.com
 
Bøker
Til Toppen 
Side 1 av 1

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Det norske Blenderforumet. :: Generelt :: Generelt-
Gå Til: