hhansf
Antall Innlegg : 44 Age : 36 Localisation : Lillehammer Registration date : 16.03.2007
| Tema: Reklamere for forumet ! Ons Mar 28, 2007 2:50 pm | |
| Vi som bruker dett forumet, må få reklamert, slik at forumet kan leve lenge og godt! mitt forslag er å finne lignende små sider (små forum) der det finnes andre norske brukere, og si at det faktisk eksisterer et bra forum for Norske blender brukere, et forum som har potensiale til å vokse! ikke bare en vg diskusjons side! kunne jo også sende en mail til blender.org å få de til å reklamere, slik at Norske brukere som er inne på www.blender.org kan finne sin side, med et språk de skjønner godt (ikke det at Engelsk er vanskelig, men men ) tror jeg leste noe om at dette hadde blitt gjort, men jeg husker ikke helt! | |
|
Admin Admin
Antall Innlegg : 170 Registration date : 07.02.2007
| Tema: Re: Reklamere for forumet ! Ons Mar 28, 2007 6:00 pm | |
| Hvis du vil kan du for eksempel reklamere på for eksempel sweblend forumet. Jeg har reklamert på Norsk filmforum, på blenderartist, storedyret og hvis du ser på konkuransedelen kan du se at vi er i kontakt med blender.org og blender foundation saken. | |
|
hhansf
Antall Innlegg : 44 Age : 36 Localisation : Lillehammer Registration date : 16.03.2007
| Tema: Re: Reklamere for forumet ! Tor Mar 29, 2007 11:28 am | |
| aaa...... great success! Kjempe bra! | |
|
K.A.Byggjordet
Antall Innlegg : 150 Age : 47 Localisation : Oslo Registration date : 02.03.2007
| Tema: Re: Reklamere for forumet ! Ons Aug 29, 2007 2:08 pm | |
| Vi trenger ytterligere reklamasjon for å trekke til oss nye brukere. 17 brukere etter nærmere halvt år kan jo være ganske greit. Det spørs jo hvor stor brukermassen er her i norge.
Må vel og reklamere for programvaren i seg selv. Da er spørsmålet. Er det noen som er med på forskjelige 3d forum, programvare forum, linux forum etc som kan reklamere for det. Da trenger vi en reklame. Filmprosjektet tar for lang tid til at det kan være en reklame som virker umdielbart.
Vi må/bør/burde/ville (stryk det som ikke passer) kunne trenge gi generell opplæring og så videre innen basic 3d. | |
|
Sponsored content
| Tema: Re: Reklamere for forumet ! | |
| |
|