Admin Admin
Antall Innlegg : 170 Registration date : 07.02.2007
| Tema: Redesegn Ons Mai 09, 2007 6:00 pm | |
| Hei, vurderer å lage redesegn av forumet, men aner ikke hva jeg skal gjøre, ettersom forumet er til for brukerene får dere være med å bestemme, hvordan desegn vil vi ha? kom med forslag. | |
|
Marsan
Antall Innlegg : 88 Age : 41 Localisation : Trondheim Registration date : 09.05.2007
| Tema: Re: Redesegn Ons Mai 09, 2007 6:24 pm | |
| Ok, veldig ny bruker her da men..
Førsteinntrykket virket veldig rotete. Mest på grunn av fargene/bakgrunnen/navigasjonslinja.
Jeg tror mye lysere farger og et fargespekter på 3 hovedfarger som ikke ligger så langt unna hverandre. Man bør kanskje se på andre diskusjonsforum og se på hva de gjør rett og på en måte kopiere det, men selvsagt beholde et genuint utseende som gjør dette forumet til noe eget. Personlig liker jeg forum-oppsettet til diskusjon.no, BA.org og linux1.no veldig godt.
Hvis man i midlertid ikke skulle forandre så forferdelig på formen så bør ihvertfall fargene generelt over hele siden være mye lysere etter min mening.
Marsan | |
|
Marsan
Antall Innlegg : 88 Age : 41 Localisation : Trondheim Registration date : 09.05.2007
| Tema: Re: Redesegn Ons Mai 09, 2007 6:24 pm | |
| Hvem driver egentlig blender.no? Det burde være en perfekt portal for dette forumet. | |
|
Admin Admin
Antall Innlegg : 170 Registration date : 07.02.2007
| Tema: Re: Redesegn Ons Mai 09, 2007 11:24 pm | |
| jeg aner ikke hvem som driver blender.no, men kanskje tobak kan finne det ut, fordi han er web-ansvarlig for filmprosjektet og han har fått i pppgave å lage en web side for det. og dermed kapre et domene dette forumet og prosjektets offisielle hjemmeside kan dele. Anyway, det vanskeligste med å redesegne forumet blir å lage en fornuftig farge-palett og å lage knapper, de jeg bruker nå er standard, men det er låv å lage nye, skal se hva jeg kan gjøre til helga, men fyker inn i en tettpakka eksamensperiode nå, så det er ikke sikkert jeg får mye tid til overs. hvis ingen andre vil gjøre dette | |
|
K.A.Byggjordet
Antall Innlegg : 150 Age : 47 Localisation : Oslo Registration date : 02.03.2007
| Tema: Re: Redesegn Tor Mai 10, 2007 1:49 am | |
| Jeg mener at det bør være mørke farger ettersom det er mer snillere mot øynene. Noe ala blender.org | |
|
weerw
Antall Innlegg : 5 Registration date : 11.06.2011
| Tema: Re: Redesegn Lør Jun 11, 2011 5:40 am | |
| | |
|