Jeg sier ikke dette for at jeg ikke har tro på prosjektet dere driver med, men
når du snakker om publisering, salg, visning på NRK! så tror jeg du tar deg vann over hodet! foreksempel det å få vist den på NRK, for det første, du kan altids sende den inn og spørre om de er interisert å slenge den inn etter barne tv eller noe slik, men jeg tror ikke slik er gratis! bare tenk på reklame sutter på tv 2! ikke mange sekundene du får for noen hundre tusen kroner!
Jeg vet jeg ikke er med i prosjektet, men jeg vil komme med noen innspill alikevell, jeg tror dere skal satse på nettet, slik som du skrev i tråden, blendernation osv............... youtube....................you name it!
når du sier salg av filmen, det er ikke for å være destruktiv, men hvem vill kjøpe en film som antagelig vis ikke blir mere enn max 10-20 min????? og laget av amatører???????
Jeg regner med å bli kicket ut av forumet etter dette innlegget, men what the hell.............
hvis dere skal ha tak i en person som skal markedsføre dette produktet, så må dere nok gjøre litt mere fixing før dere lager filmen, (research)
det er jo positivt at det lages norske animasjons filmer, men da må det hele virke seriøst og gjennomførbart! å med tanke på at jeg tror alle her på forumet komuniserer gjennom forum og msn, så tror jeg ikke dette kommer til å bli noen kassasuksess, heller en amatør suksess
.....
Lag en plan!
-hvem skal målgruppen være?
-hva skal den formidle
-en bra historie (noe som jeg ser dere er godt i gang med)
-dere trenger stemmer/dubbing (hvor skal det skaffes?)
På virkelige filmer / animasjonsfilmer, så består crewet at mange folk som kommer sammen, prater diskuterer osv...... det er mye lettere å komunisere face to face enn gjennom et forum,
Men dere får ha lykke til med produksjonen!