Vel...temperaturene rammer oss alle, og jeg forstår godt at du ikke jobber nå, det gjør ikke jeg heller, annet en om natten når jeg kan ha 3 vinduer og en dør oppe for å lufte og 1,5 liter vann ved siden av meg...det er jævlig varmt...har du digitalt kamera? hvis du har det ta et bilde av tegninga...snakk med marius(marsan) om hva han tenkte om hvordan karakteren skulle være(så vidt jeg vet tenkte han ikke på det at all da han skrv manuset)...jeg ser for meg en enslig ung mann (dvs 20-30) ugift, nylig fått en god jobb rimlig nyetablert etter å ha kommet seg gjennom skolen...så pang får han denne hendelsen inn i livet sitt...aner ikke om dette hjelper, men kanskje det gjør...tenkte sort hår(folk med sort hår er kult ettersom jeg er blondaktigrød) klærne bør være en dress. hvis du ser på BN i dag ligger det link til en tut om klær du kan se på...man konsentrer deg om selve mannen først, og i hovedsak hodet og hendene...men sørg for at resten blir bra også...ps.mannen er ikke tykk, men er voksen(bredskuldra, fullt utvokst...aner ikke hvordan jeg skal forklare, og foresten er hjernen min kokt som en pølse i dag.)