Det norske Blenderforumet.
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Det norske Blenderforumet.

Norsk Blender forum, for norske brukere av Blender
 
IndeksPortaleSøkLatest imagesBli MedlemLogg Inn

 

 Lage en logo

Go down 
3 posters
AvInnlegg
tommyhev




Antall Innlegg : 5
Registration date : 12.07.2007

Lage en logo Empty
PosteTema: Lage en logo   Lage en logo Icon_minitimeFre Jul 13, 2007 7:31 pm

Hei, har tracet en logo med bezier curves, og konvertert den til en mesh, men logoen er liksom uthult, det er bare sidene, jeg får ikke fylt den med en flate på en måte.... sånn: 0 <- den er bare kantene, men jeg vil fylle i den sånn at den blir en svart flekk.. det vil jeg gjøre med logoen også. noen som vet kordan?
Til Toppen Go down
Admin
Admin



Antall Innlegg : 170
Registration date : 07.02.2007

Lage en logo Empty
PosteTema: Re: Lage en logo   Lage en logo Icon_minitimeLør Jul 14, 2007 12:38 am

velg tre eller fire punkter av gangen og trykk på F tasten. da lager du en face mellom pungtene, og den blyr fylt, hvis jeg har forstått detta rett...hvis ikke, kan du poste noen bilder av problemet
Til Toppen Go down
https://blender.editboard.com
tommyhev




Antall Innlegg : 5
Registration date : 12.07.2007

Lage en logo Empty
PosteTema: Re: Lage en logo   Lage en logo Icon_minitimeLør Jul 14, 2007 2:29 am

Ingen annen måte? har liksom flere tusen punkter Shocked
Lage en logo Bilde2by3.th
Til Toppen Go down
Admin
Admin



Antall Innlegg : 170
Registration date : 07.02.2007

Lage en logo Empty
PosteTema: Re: Lage en logo   Lage en logo Icon_minitimeLør Jul 14, 2007 1:10 pm

wow, det var overdrevent mange pungter, du trenger bare under halvparten, så kan du presse på smoot knappen og muligens subsurfe siden, så vidt jeg vet er det ingen annen løsning, men du kan jo vente til noen andre svarer, eller sjekke ut på BA, eller i wikien (http://wiki.blender.org/index.php/Main_Page), uansett, hvis du finner svaret ville det vært flott, for jeg er også litt lei av å sitte i timesvis og trykke på F tasten.
Til Toppen Go down
https://blender.editboard.com
tommyhev




Antall Innlegg : 5
Registration date : 12.07.2007

Lage en logo Empty
PosteTema: Re: Lage en logo   Lage en logo Icon_minitimeLør Jul 14, 2007 10:05 pm

Ja, men de ble laget automatisk når eg konverterte curven til en mesh.. så er ikke så mye å gjøre:P skal se ka eg finner ut:)
Til Toppen Go down
K.A.Byggjordet




Antall Innlegg : 150
Age : 46
Localisation : Oslo
Registration date : 02.03.2007

Lage en logo Empty
PosteTema: Re: Lage en logo   Lage en logo Icon_minitimeSøn Jul 22, 2007 2:35 pm

Kan du ikkje bruke poly reduse script før du fylle ut sidane?
Til Toppen Go down
Sponsored content





Lage en logo Empty
PosteTema: Re: Lage en logo   Lage en logo Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Lage en logo
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Logokonkuranse

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Det norske Blenderforumet. :: Støtte :: Spørsmål og svar-
Gå Til: